ارتش سایبری جنگ نرم

علمی، فرهنگی، سیاسی

ارتش سایبری جنگ نرم

علمی، فرهنگی، سیاسی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انقلاب اسلامی

انقلاب مفهومی است که هدف ها و پیام هایی را در دل خود گنجانده است.انقلاب ریشه بیرونی نداردبلکه ازقلب نشات می گیرد.

انقلاب یعنی دگرگونی، دگرگونی که باعث جداشدن ازانانیت و خودیت می شود. و ما را به سمت آرمانی ترین آرمانها هدایت می کند. شایداین سوال برای خیلی ها پیش بیاید که انقلاب مگر پیروزی ملت اسلام برطاغوت نبود؟ یا اینکه بااولین برخورد، خیلی ساده از معنا و مبنایش بگذریم بگوییم، انقلاب انقلاب است؛ دیگرچه فرقی می کند؟

آری این انقلابی که ساده بودنش ذهن من و تو راگرفته نتیجه ی جان فشانی کسانی بوده است که قطره قطره خونشان

فریاد عشقی بود که رهبرش اسوه ی پاکی ها و رشادت و نمایش  یک انسان کامل است. او روح الله بود که دیروز

با پرچم رهبری اش آزادی راتجربه کردیم. آزادی که اسلام مبنای آن است. اسلامی که تکوینی بودنش یک باور ویک اصل وتحقق تشریعی آن در جامعه یک مقصد. اگر بخواهیم در تاریخ دقیق شویم به ولایت می رسیم، ولایتی که یک اعتقاد است، اعتقادی که اساس انقلاب است. پس ساده ننگریم و ساده نگذریم وانقلاب رایک تحول ساده نپنداریم.

 درست است که امروز انقلاب به حجاب رفته است وغرب  باتمدن اش چهره آن را محجوب کرده، اما بدانیم که ظهور و تجلی کامل آن حتمی است.


 

 

  • خ.م سالمی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • خ.م سالمی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • خ.م سالمی